tisdag 7 april 2009

påsken närmar sig...

Påsken är här...snart iallafall, men i butiken är det bara påsk påsk påsk...antingen är det påskliljor, ris, eller fjädrar, alla beställningar är det påsk på menyn...och det mesta är gult..själv är jag ju inte så mycket för just det gula, men det är så kul när man får leva ut påsken till fullo i butiken.och än är jag inte less=) det är nog 1:a året som jag känner att det är såhär kul med påskpynt, har ännu inte hunnit göra några vita stora påskägg med spets som jag hade planerat, men var och inhandlade lite påskägg till alexander och anton idag..hittade ett mini miniägg åt lillkillen=) så gulligt.

Hade lite fullt upp med han i butiken när godiset till hans ägg skulle inhandlas...han plockade med händerna, blev hysterisk när jag skulle ta bort han från godishyllan, kastade godisar på golvet, slickade på godissleven( fick lämna en blöt slev till tjejen i kassan ), hoppade upp på drickapallarna och skulle ta tag i flaskorna, skrek och grät..och till råga på allt var det en enorm kö, och ingen får prata eller se på han för då blir han tjurig..pust, tappade saker huller om buller på golvet när jag skulle ta mig fram i kö:n till kassan...dröjer ett tag innan vi besöker den affären igen=)


Hittade nya fina kort igen som jag måste visa...Håller på att måla lite saker till badrummer, får se hur det blir.återkommer med bilder senare...ska gå och titta till om färgen torkat, och om det behövs ett lager till...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar