söndag 22 februari 2009

Söndag...

Bowlingen och middagen var kul igår, trevligt att komma sig iväg en sväng och umgås alla syskonen, inte alltför ofta det händer, mycket skratt och prat under kvällen...kom nog inte i säng förrän 00.30 tiden, vilket känns sent för oss småbarnsföräldrar=)

Dagen började med att hämta alexander hos farmor och farfar, strax efter 08.00 kunde jag inte vänta mer, från att lega och vridit och vänt på mig från 06.00 så tyckte jag det var dags att fara och hämta prinsen.När jag kom dit mötte jag alla 3 alldeles nyvakna.gokillen var så söt i sin pyjamas, han var så glad när vi kom.

Åt välling och mornade oss där ett tag, sen klädde vi på oss för att vara ute en sväng, det var så fint väder på morgonen,och alla pysslade på på gården.Anton skottade infarten och alexander skottade med sin minisnöräv och minispade, han var så söt så...sen hjälpte han till att bära ved, han gillar att jobba...även om han kastade vedbitarna ut på gården och gav dom till molle så dom låg utspritt lite huller och buller så tyckte han nog att han var ganska dukig.

Myst på hela dagen alla 3, kändes som om man inte sett han på flera dar=)sett film, busat,ätit karra, lite för mycket karra och fika känns det som det blev idag, men man får skämmas bort ibland=)
Vi har nyss haft middag här, vilket var jättetrevligt och gott, så nu sitter man mätt och trött redo för tv:n

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar