torsdag 26 februari 2009

hämtat andan från dagis...



har kommit hem för bara en stund sen, alexander har inte varit på bra humör, han börjar ju bli lite sjuk igen, men som tur är blir han hemma med pappa imorgon så man hoppas han blir frisk och hinner återhämta sig under helgen.Och det blev inte bättre när han klämde fingrarna eller föll ner från soffan...stackarn, verkligen inte hans dag idag,nu vilar han igen, hade nyss vaknat på dagis då han sovit 1 1/2 timme, men som sagt när han e sjuk....
Fick en jättegullig tulpanbukett av mamma idag, hon tyckte jag är så duktig som hinner med min stressiga vardag...egentligen skulle ju jag ge henne blommor som är sjukskriven nu=)
Mia vad gullig du var som satte spets=)i like...den kan man återanvända=))
Som vanligt lägger jag in lite hemmapyssel...

1 kommentar:

  1. tänkte på d, var just bara därför jag satte spettsen ;)

    SvaraRadera