torsdag 8 oktober 2009

Torsdag...

Hade ju tänkt köpa en galge med ett nystan på när jag var in på mitt ljuva hem förra veckan, dom hade ju nyss fått in dom , och lika snabbt hade dom gått...nu är det slutsålt, så jag knåpa ihop en egen...Hittade en fin gammal galge hos mamma och pappa som passade perfekt, sen var jag idag och inhandlade lite nystan, och detta blev resultatet...inte så svårt=)



Köpte lite mer vita nystan, e så fint att ha...sen kommer dom ju till användning oxå=)
Anton fick hämta upp en gammal pidestal som har varit i mammas och pappas hus när dom flyttade in, en lite annorlunda modell...håller just nu på att fixa till den, sen får vi se om den ryms i hallen bredvid soffan, det var ju som tanken...får se när jag pyntat allt klart var den hamnar...Är såå sugen på blåbärspaj m grädde...tror jag måste unna mig...eller chokladpudding m grädde...hmm, svårt val. ha en bra kväll allesammans

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar