torsdag 12 februari 2009

tripp till gk:s...




Tänkte fara iväg till ikea idag,men det blev alltför stressigt med alexanders mat och sovklocka, så syrran ringde och frågade om vi skulle ta en tripp till morjärv, och så blev det.tänkte ta en snabbsväng till ikea innan jobbet imorgon istället.Ska göra om lite i tvättstugan och dom hade billiga golv...så det blir nog det och lite annat, tyger mattor osv.



Lägger in en bild på mina fina glasljusstakar som jag inhandlat, självklart med spets runt om ,har som fått pippi på det=)




Brukar ju ta hjälp av min käre morfar med mina små projekt, och han ställer alltid upp snäll som han är.han är så duktig.



Här en bild på mitt nyckelskåp som han gjort.


Liten tjuvtitt från kontoret...

Allt förutom hyllan inhandlat på buketten såklart=)

ska göra mig klar för gk:s, får se om de blir nå fynd.återkommer med mina återvinningsprojekt senare, nästan färdigmålat nu=) hoppas bara vi hinner sätta upp skåpet ikväll.tills dess...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar