fredag 27 februari 2009

Daniel photo....


så svårt att välja bland alla bilder...kommer iallafall välja så det blir ett paketerbjudande, får ju mer bilder då, och dvd:n som bonus, annars försvinner ju alla bilder, så han har ju verkligen tänkt till där fotografen... men det känns fortfarande mckt pengar för foton.5000:-!!!Aja, ska iväg till morjärvs loppis med mamma på morgonen, skulle egentligen till torneås köpcentrum men men det får vi ta nästa vecka istället eftersom jag jobbar imorrn...Blev så ivrig när mamma ringde och hörde om jag skulle med, så jag kunde bara inte säga nej=) jag har ju några fynd som jag vet att jag ska köpa, hoppas bara dom är kvar.Börjar inte jobba förrän 14,15 idag, känns skönt, men inte har man fått sovmorgon för det...nä det var någon som steg upp 05.50 och var pigg som en mört...bara kliva upp=)Får ju inte lägga upp bilder från daniel photo så att ni får se, men jag bjuder på en annan söt bild...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar