tisdag 6 augusti 2013

Dockskåpet...

 Nu är det färdigt...Dockskåpet som Anton byggt.
 Och möblerna är målade och på plats...bara en säng som saknas nu, men den är på tork=)
 Maileg kaninerna har fortfarande inte flyttat in, men till imorgon=)
 hittade massa söta möbler på leksaksaffären här i kalix...behövdes bara lite färg till matsalsbordet...
 Idag har jag och syrran och Linnea cyklat in till Kalix och varit och fika på lyktan...sen hem igen.Nu sover lilltösen efter en lång cykeltur...Ikväll blir det blåbärsplockning och picknick i skogen=)
Jag, Syrra och Mamma har bokat resa nu...om 17 dagar far vi till Cypern i en vecka...=)

3 kommentarer:

  1. Vad roligt att du kikade in och lämnade avtryck hos mig.
    Vilket fint dockskåp ni har gjort. Min pappa byggde ett liknande till vår dotter förra sommaren, fast lite större tror jag. Älskar hemmabyggen så man inte alltid har lika som alla andra.

    Kram Teres

    SvaraRadera
  2. Så otroligt fint hus, vad duktiga ni är, super. Barnen överlyckliga kan jag tro. Vad mysigt med en resa till cypern. Ha en fin kväll. Kram Mimmi

    SvaraRadera
  3. Vilket fantastiskt dockhus, det blev verkligen fint! Så roligt med en resa till Cypern, hoppas ni får en härlig resa!
    Kram Petra

    SvaraRadera