tisdag 12 februari 2013

Fotografering...

 Tänkte ta nå fint kort på Linnea och göra en canvas förstoring på henne att ha i hennes rum, och sen en på Alexander och ha i hans rum..
 tog flera kort på henne, och det gick väl sådär=) hon är så vild och kan inte sitta still...=)


 det här kortet tror jag hon gjorde sin finaste min på=)
så vill man ju gärna hålla i mammas kamera också....=) Alexander har legat sjuk i feber och magsjuka sen i söndags...med redan igår var han bättre..så idag är vi lite rastlösa, ska iväg på lunch till mormor och hälsa på kaninen...Hadé

1 kommentar:

  1. oiiiiiiiiii ist die kleine süss... zum drücken und in die arme nehmen. Wunderschöne Bilder- danke. Ich spreche keine schwedisch und habe den Text mit Google Übersetzungsprogramm übersetzen lassen. Hoffe es steht einigermassen das da was ich sagen wollte. Sonst nimm es mir bitte bitte nicht übel.
    Herzliche Grüsse
    Franziska

    Ohhh den lilla flickan är söt, att ta i armarna och tryck på. så vackra bilder du tog. vacker, tack
    Jag talar inte svenska, absout har allt översatt med google översättningsprogram, och jag hoppas att det är sant till viss del att skriva vad jag ville. annars ta mig snälla snälla inte har något emot om någon här är en dimma bör.
    Vänliga hälsningar
    Franciscan

    SvaraRadera