tisdag 8 januari 2013

blått...

 Nu smyger det in lite blått i vårat hem...Jag som tidigare avskytt blått, tycker det är så himla fint nu...
 denna fina serie gav vi bort till Antons mamma när jag träffade honom för nu 7 år sen, jag tyckte inte om den alls då, och tänkte att vi inte kommer få användning för dom...men nu har jag tagit tillbaka dom=), tänk vad man kan ändra sig.
 lite blå detaljer har fått flytta in i skåpet...

 Imorgon blir det Luleå med syrran, lagt undan superfina blå kuddfodral på Ohlssons tyger som ni får se sen=) hoppas man hittar nå på rean, och sen lunch  på exotic...ser jag nästan mest fram emot, med friterade bananer till efter rätt=)
 Alexander är på dagis, första dagen på 3 veckor, han har haft ett långt jullov, Linnea tösen ligger och sover, hon vaknar väl när som helst nu, så jag ska göra nå lunch...hadé

1 kommentar:

  1. Jag gillar också blått! I höstas var jag sugen på industriblå till både inredning och mode! Hoppas du blir nöjd med dom blå kuddfodralen!
    Trevlig helg!
    /Alexandra

    SvaraRadera