onsdag 23 maj 2012

 Visar mina nya lampor som jag fick förra veckan, velat om jag ska ha kvar dom eller ej, dom har inte kommit upp än, men jag tror jag behåller dom...Just skickat iväg Alexander med mormor till dagis, dom skulle iväg på utflykt idag, åka häst och vagn, och titta på alla djuren och sen grilla ute...ikväll ska han på fotbolls skola så det blir en heldag för honom...Han var så söt i morse när mommo skulle komma, och gick ut till vägen för att vänta på henne...
Var på 80-års firande i helgen, då träffade Linnea sin småkusin Oscar för 1:a gången, 2 veckor äldre=) dom var så söta tillsammans.Linnea gungar på högsta fart i babygungan, tänkte hon skulle sova så jag hinner ta på mig kläderna, och röja lite...men det verkar inte lovande...=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar