onsdag 4 januari 2012

TO DO...

 är ledig denna vecka med Familjen, skönt att få vila ut lite efter jul och nyårsveckan...är inne på v 27/ 40 i graviditeten och nu börjar jag få dessa måsten som ska hinnas före babyn kommer....

 känner smått stress...kommer på saker som ska göras om, inga lösa delar i huset, listerna ska färdigt upp, kablar ska gömmas, igår målade jag varenda spik knopp vit runt alla lister i huset....
 Måste  visa mitt nya halsband från hjortgården...så fint, med text på sidan om...
 

ikväll ska jag se till att Anton inte är sysslolös, då ska det nya lampor upp i vardagsrummet....eller nya och nya,...... nysprayade...=)

2 kommentarer:

  1. Å så mysigt du har det här, hit kommer jag tillbaka =)
    Önskar en god fortsättning och all lycka med underverket i magen =)

    KramTessan

    SvaraRadera
  2. Hej igen och kul att du även fick en kik hos mig =)
    Skrev inget om halsbandet ditt förra gången men det är verkligen super snyggt. Vet du vilket märke det är?
    KRAM Tessan

    SvaraRadera