söndag 14 november 2010

nu börjar det bli mer och mer jul/vinter här hemma, sakta men säkert...=)
gjort några cypresskransar, och hängt upp granslinga....
med hjälp av Anton och pappa har jag gjort dessa, 2 st "panelskivor" med varsin hyllkant...
blev supernöjd med resultatet=)
förberett lite mer jul, men dessa får inte komma fram riktigt än...
amaryllisen börjar snart slå ut...
titta, jag måste visa nå roligt, Anton hittade en inneboende som gått i ide under ena spottisen...=)
nu ska bakas med lillkillen som älskar att baka...sen blir det att fira far idag...ska fira 3 gånger så vi får fullt upp=)

5 kommentarer:

  1. Så fina grangirlanger du gjort! Jag har inte börjat ännu, får stålsätta mig till 1:a advent. Kul ide med plattorna med hyllor...
    Ha en fortsatt fin dag, med allt firande..
    Kram Pia

    SvaraRadera
  2. Det ser jättefint ut =) sen är det så ovant att se väggen vit och inte svart ;)
    /Mia

    SvaraRadera
  3. Jösses vilken fin blogg jag kom till;)
    Kommer hit fler gånger!
    Vad fina panelskivor/hyllor du har.

    Kram Susanne

    SvaraRadera
  4. For en nydelig blogg du har.
    Så fint du har pyntet.
    For noen flotte panelskivor/hyller du har laget, kjempestilige. Så kreativ og flink du er.
    Ønsker deg en fin ny uke.
    Klem Mio

    SvaraRadera
  5. Hej!!

    Så fint du fixat!!Nu har jag me tjuvstartat med jul pyssel!Är ju så jädrans kallt!!
    Ha en fortsatt bra vecka!!
    kram Anne-Marie

    SvaraRadera