söndag 29 augusti 2010

olivträden har fått flytta in...

mina olivträd har fått flytta in...törs inte ha dom ute nå mer nu, det är så kallt.
igår var det luleå och shopping med Anna...det var kul, händer som sagt alltför sällan att vi träffas nuförtiden=)
Hämtade en rockring hos mamma och pappa igår...nu ska rockas=) rockade lite igår, är ganska jobbigt i längden=) sen vart det prommis med familjen i regnet=) sen den efterlängtade godispåsen=)
idag blir det middag med Tomas , Maria och Viktor, före det: storstädning av huset=) det är min söndag.

1 kommentar:

  1. Hej!
    Får jag ge dig ett tips så tål inte oliverna inomhusvärme, jag brukar ha mina oliver i ett svalt rum över vintern.
    Men det är så synd att de är så känsliga för de är så fina och det blev jättebra bilder.
    Kram Anette

    SvaraRadera