måndag 7 juni 2010

nu har helvetesveckan börjat=)

skämt o sido...men det är skönt att studenten bara är 1 gång/år, man är allt trött när det är över...=) det är så skönt när man kommer hem på kvällarna till mina gokillar....
här kommer lite bilder från fisketuren vi hade för ett tag sen...morbror Markus" storfiskarn" var självklart me=)














Själv fiskar jag inte, tycker att det inte finns nå tråkigare, myggen hinner bita en överallt , masken törs jag inte ta i eftersom jag har maskfobi, sen hatar jag att vänta...och det är ju bara de man sitter och gör....väntar...
aja, jag och Alexander gick med godispåsen i högsta hugg på upptäcksfärd, och mamma passade på att plocka lite blommor hem=) man måste ju kombinera=)










charmtrollet mitt=)
imorgon är vi lediga och ska mysa järnet...


























ha en bra kväll allihopa






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar