fredag 20 november 2009

härliga tider...


nu när det nalkas mot jul....men det innebär även stressiga tider, känns på jobbet att det blir mer och mer ont om tid. titta så söt gris som fick komma med mig hem idag, bara älskar den...




Alexander tror jag börjar gå åt rätt håll nu, idag har han ätit en nästan hel portion, stackarn är väl helt tom i magen nu...men han är piggare, och har bara haft pyttelite feber idag...känns skönt.



...har börjat med ett projekt som jag känner att jag inte riktigt har ork till nu...men det måste göras klart, står som och tar plats i garaget nu...men ikväll blir jag fri från sånt känns det som..det är ju fredag och idol på schemat...imorgon jobb...pust, har inte känt mig helt ok de 2 senaste dagarna, och då känns det ännu jobbigare att jobba...nu ska jag njuta till fullo, slå mig ner och läsa underbara julhem, så kul när det är från kalix...
ha en bra helg allesammans så hörs vi=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar