torsdag 18 februari 2010

torsdag...

imorgon fredag...fast dagarna är lugna på jobbet har veckan gått ruskigt fort...ska jobba till helgen och imorgon går jag till stängning...men de e ju fredag och fredagsmys imorgon=)...

ikväll blir det simning...var ju till frissan i tisdags...nu har man blivit kopparröd i håret=) tog bara 4 timmar allt...pust, 2 timmar till att bara färga av allting...satt som sten som frisören sa=)
så nu framöver blir det intensivtoningar som gäller, inte färgning=)



min ork till klaffbordet har kommit halvvägs=), köpte mig färg och penslar idag...och mamma har burit ut det från bodan...nu ska jag bara flörta in mig hos Anton så kanske han hämtar det ikväll.men det är lååååångt innan det blir klart...så mycket som ska göras på det...velar fram och tillbaka om jag ska ha det grått eller vitt...lutar kanske mot grått???vilka problem jag har....
ikväll blir det tv 21.00 på 4:an susan boyle...så då måste jag vara hemma från simningen...







hadé

1 kommentar:

  1. Hej hej ! grått är faktiskt himla snyggt :D det liksom skär av i det vita lite, men på ett snyggt sätt :D hittade en grå gammal köksstol i en lada,passade så fint till mitt vita skrivbord jag har :D kram kram

    SvaraRadera