lördag 12 december 2009

Lördag...

Ledig helg och Dop idag...men först blir det en liten rant till morjärv,och sen hem för tårtbak...Älsklingen fyller år på måndag, men det blit att fira han imorgon efterssom jag jobbar till stängning på måndag. Idolfinal igår...blivit arg om det inte hade varit Erik som vann=) var på middag hos Thomas, Maria och Victor igår, oj vad gott...är fortfarande mätt=) klippte mig efter jobbet igår, kortare och kortare blir det=)...vaccinerat mig i veckan också...har inte åkt på nå än iallafall.bara att jag hade ganska ont i armen dagen efter...

min senaste traderavinst...hjärtat med änglavingar...så fint, vad gör man när man inte kan sy själv?=)



å sen en titt på den finaste tomten jag skådat...Alexander har gjort sin 1:a tomte på dagis...näsan är bortsliten och skägget rivit av, men det är världens finaste tomte som min lilla pojk gjort=)"stolt mamma" sen har han lucia på dagis på måndag som jag ska smita iväg på...min lilla pepparkaksgubbe ska lussa...så sött=) nä nu ska det göras i ordning här innan dagen fortsätter....hadé

1 kommentar:

  1. charmigt med sånt barnen gjort :D tildorna e inte så dyra på tradera nu! Jag köpte nyss en jätte fin en för bara 150 kr ;) kram

    SvaraRadera