lördag 8 december 2012

 ok, nu ska det väl funka, ett jäkla tjorv det här nu...nåja, idag ska vi fara och hämta en gran, sen blir det kalas hos Alexanders kompis och ikväll ska jag på julbord med jobbet...
 Morgonen började med blodkalas, Alexander hade blött näsblod inatt, så det var blod överallt i sängen, på alla sängkläder och på han.Hela hans ansikte var fullt i blod, så det såg ut som om han hade varit i slaggis =) på ryggen av pyjamasen , han hade till och med blod på tårna...

 Snart 2:a advent , det går fort till jul nu, Alexander väntar och längtar...han säger att han vet redan vad han ska få, för att han har önskat sig det av tomten. När jag sen försöker förklara för han att man inte får allt man önskar sig så säger han att -"mamma det är redan för sent, för jag har redan sagt åt tomten att jag önskar mig det" =)

 Nu ska jag gå och dra på mig nå kläder, tassar fortfarande omkring i morgonrock och tofflor, hadé

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar