onsdag 1 februari 2012

 Nyss kommit hem från jobb och hämtning av Alexander på dagis...kan säga att han lätt var den jobbigaste tjurigaste, och trotsigaste unge som fanns när jag hämtade honom....han gömde sig, skulle inte hem for in i garderoben, fick dra ut han och tvinga på honom ytterkläderna, vantarna fick han klara sig utan, dom skulle han inte ha, trots att det var - 22...eftersom jag inte kan bära han när jag är höggravid fick jag SLÄPA honom till bilen, möter då en annan som ska hämta sitt barn från dagis och frågar om han är trotsig...ryggen smärtar och jag är nära att brista ut i gråt...
hämtningar som dessa kan jag gärna vara utan.....PUST!

2 kommentarer:

  1. Fyndade du dom på EM?
    Jag stod och höll i dom och funderade om jag skulle köpa dom ;)
    Men beslutade att inte göra d ;)
    Du kan trösta dig med att du är inte ensam att ha ett trotsande barn..jag har samma problem men jag har 2..så snart har du också 2 som du får brottas med ;) hihi
    /Mia

    SvaraRadera
  2. Gaaah vilka söta kuddar :D vars har du hittat dom ? Du d dära känner jag igen! Trotsen och ryggen håller på att gå i tusen bitar =/ det e verkligen inte roligt!
    Den vita korgstolen va fin :D vi har en liknande att sitta i vid datorn :D mycket bekvämt och skönt ! kram

    SvaraRadera