söndag 4 december 2011

möhippa och zumbapass....

börjar med att visa mina nyinköpta burkar från IB laursen
Var på Malins möhippa igår , där vi började dagen med ett Zumbapass....
kan säga att det var jobbigt med denna mage i alla höftrörelser, men jag hängde med hela passet ut, och det trodde jag aldrig att jag skulle orka...=)
Magen växer och växer, och det börjar kännas alltmer i rygg och axlar, glömt bort hur ovig man blir, bara av att ta på sig skorna tar lite x-tra tid, och mina sjukgymnastövningar är inte alltid så lätt att komma upp från...härligt nu när det börjar sparka mer och mer...=)
snart blir det tv....hadé

1 kommentar:

  1. Fina burkar, är superförtjust i mina likadana!
    Zumba låter kul!
    Oj.. att du fixade det med magen o allt!

    Ha det bra!

    Kram Liza

    SvaraRadera