lördag 6 augusti 2011

Ny Lampa...

Beställde min en ny lampa...det är stor åtgång på lampor i vårat hem...hinner knappt samla damm så byts dom ut=), det är som förut när jag hade dille på kuddar, tills det blev brist på förvaring av dom.....
Men som tur är kan man ju byta ut då och då, och sälja vidare på loppis...=)
denna kommer från jotex och finns i olika färger....
när jag var och skulle fylla på mitt bord på fyndis så hittade jag denna söta häst....
Kanske hamnar den på fyndis igen framöver, men just nu står den bra där den står=)
Köpt Anton en rök, så idag blir det rökt lax till lunch...Hadé

1 kommentar:

  1. åh så fin lampa du har hittat ,och vad fint den gör sig till det andra vita du har ,

    du frågade om mina sängbord ,dem har jag fått av mina föräldrar,dem hittade dem på ett loppis en gång
    Kramiz

    SvaraRadera