lördag 2 april 2011

gamla fönster....

Tycker att det är så fint med gamla fönster, och fönsterluckor...
har det lite här och var i hemmet....
dom här gamla fönstren gjorde jag och pappa ett skåp av, eller mestadels pappa=) som jag blev så nöjd med.
det här fönstret köpte jag färdigt på jobbet, men gjorde sedan ett skåp av det med....
i sovrummet har jag gjort speglar på varsin sida om sängen....
och ovanför det gamla symaskinsbordet i kontoret har jag hängt upp ett också, tryckt lite schablontext och dekorerat=)...
det var allt jag hade att bjuda på idag, jobbat idag så det ska vara x-tra Hääääääääääärligt med ledig dag imorgon...Hadé

3 kommentarer:

  1. Vilka härliga bilder:))
    Så fint med gamla fönster, de passar överallt!
    Ha det gott!
    Kram C

    SvaraRadera
  2. Men ååå så fint:) underbara fönster!

    Önskar dig en fin söndag
    Kraam Susanne

    SvaraRadera
  3. Fint :D har en hög med fönster som väntar på att bli diverse alster :D först ska vi bygga ett väggvitrinskåp till köket ! :D kram

    SvaraRadera