tisdag 6 juli 2010

mitt skåp är klart...=)

skåpet är klart och på plats...blev inte i badrummet som jag först planerat...passade bättre på en annan vägg....
känns så konstigt, för där har det hängt en spegel förut så man är som van vid det...så nu har spegeln fått en ny plats...det gäller ju att flytta om...så nu åkte det ut en del ur huset igen=)
denna gång har jag fått ihop den helt på egen hand, så lite nöjd är jag, men nå mer avancerade saker kan jag mig då inte på....
idag är man ledig, lite försmak inför semestern...dom har lovat värme och sol, så jag håller på att packa picnic inför stranden lite senare....
ha en bra dag allihopa så cs vi...

1 kommentar:

  1. Det vart ju fint =) du kan ju =)
    Kommer in på fredag och kollar vad som gäller ti veckan så jag vet..
    Ha d/Mia

    SvaraRadera