måndag 28 juni 2010

härliga midsommar....

haft en superhelg...bara myst på hemma och i stugan...


































en kille som älskar att vara i stugan...


































































blev firande på dagen på backholmen, med massor av bus och dans....





























fast det där med dans var det inte alla som ville vara med på noterna







































på kvällen for vi vidare till börjelsbyn där det blev efterrätt...











Brorsan har köpt en ny bil som Alexander älskar.....min bil säger han=)














Sötaste gammelmormor och gammelmorfar....

2 kommentarer:

  1. Jag såg dina bröder susa omkring med den inne i stan på midsommar ;)/mia

    SvaraRadera
  2. Ja, det var ju så. Kan dock aldrig minnas att jag drömde om någon framtida man fast jag hade plockat mina sju olika blommor och lagt dem under kudden :P Men det är fortfarande lika härligt att få fira midsommar i Armas :) Måste säga att du också har riktigt härliga bilder. Var är det ni har stuga? :) kram

    SvaraRadera