torsdag 27 maj 2010

vad är det för en dag.....

är det en vanlig dag...nä de e ingen vanlig dag för de e min och morfars födelsedag hurra hurra hurra...
japp då blir man 1 år äldre och klokare=)
min morfar fyller också år idag så han får ett bamsegrattis från mig.
redan öppnat presenter på morgonen och 1 redan igår, vad man är bortskämd med det fast man blivit så gammal=)
Anton sötisen hade hissat flaggan på morgonen...
Alexander är alldeles ivrig att det är kalas ikväll=)
Idag bjuder jag på tårta på jobbet...måste nog skynda mig lite om jag ska hinna alla förberedelser på morgonen innan jobb och dagis...bakat fika sen i söndags...=)ha en bra dag allihopa

5 kommentarer:

  1. GRATTIS! på födelsedagen =) önskar vi alla i Rais =) Vi ses senare idag

    SvaraRadera
  2. GRATTIS Helena! Hoppas du får allt du önskar dig på din speciella dag! Hurra för dig! Ha en super schöön födelsedag och unna dig nu soffmys och go' tårta. Och be nu grabbarna serva dig! ;) Kram/Emma

    SvaraRadera
  3. Hoppas att du har en bra födelsedag.
    Grattis!
    Kram Anette

    SvaraRadera
  4. grattis på din dag :D kram

    SvaraRadera