torsdag 5 november 2009

Torsdag...

oj vad veckan far snabbt...jobb på lördag, farsdag på söndag...Igår kom mitt hm paket....utan kuddfodral, som jag väntat på ett x-antal veckor nu, blir ju bara mer och mer försenat=( nåja, min fina linnepläd kom iallafall...och sen kom mamma med ett paket där jag hade beställt dessa söta mattor, virkade längst ut i kanterna...supernöjd.

Just nu hatar jag allt vad tradera innebär, är sånt tjorv med frakt och skicka hit och dit så det är nog inte värt allt jobb har jag insett...nä,på lördag har jag bokat bort på fyndis, min kära trogna vän=) så om ni ser ett vitt bord så är det mitt=) bord nr 8...nä nu ska vi redan börja göra oss klara för att fara, ska in på postterminalen för att kolla lite frakt...pust.hadé allesammans

1 kommentar:

  1. Hej där! :) länge sen jag tittade in här. Din blogg är lika intressant som vanligt. Hoppas du och familjen har det bra. Och tack för i veckan! Sköt om dig/er. Kram/Emma J

    SvaraRadera