fredag 1 maj 2009

Härlig dag...

Vilken kanondag...varit ute större delen av dagen, och åt både lunch och middag ute (grillat)=)!Räfsat plockat och travat ved, snart är högen slut,kommer dock snart en till=)Funderade på att fara till haparanda imorgon och över till finland, tänkte att jag skulle premiärhandla lite fint från kappahl...dom hade såå mycket fint sist när jag var, men då fanns det ju inte tid att kolla på nå...nåja få se hur den trippen blir av, Alexander börjar ju bli sjuk igen, trodde att det var för bra för att vara sant att han nu har varit frisk i ca 3 veckor, så nu kommer det.Aja ska iallafall ta en tripp till morjärv imorgon ska stå vid dörren när dom öppnar=) och hjälpa dom på traven att tömma lite ur butiken=)









Valborgsmiddag hos mamma och pappa igår, satt ute hela gänget, kallt var det, men är det valborgs ska man tydligen pinas av kyla för att få sitta ute=)god mat och trevligt var det iallafall...Blev ingen brasa för våran del, var så trötta och färdiga, höll mig med tvång uppe till 21.30 då jag äntligen fick gå och lägga mig, var ju sängklar redan klockan 20.00 =) Här ser ni en lycklig kille när man får sitta och gasa på morbrors cross. ( sötkillen, fångade en bild när han låter brmmm) mycket sånt hos mormor och morfar...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar